by freeman

by freeman

Tuesday, October 2, 2007

melancholie

hmm po dlouhé nechuti schánět šaty jsem vlezla s Mary do půjčovny a mám je..nádherně temně fialový...ale tak si nějak řikam k čemu to všechno...dyť je to jenom ples...zabejvám se takovejma kravinama jako jsou šaty, boty apod..a přitom opomíjim mnohem důležitější věci... jak pořád někam spěchám, tak se začínám ztrácet v tom co vlastně chci...něco mi chybi?...nebo někdo? sama už ani nevim...padla na mě z ty unavy nějaka depka..a doto jsem rano prohlížela fotky Mikuláše věnované Julii a nějak mě to dostalo...rozchody jsou jednou z nejhorších věcí....i když člověk fakt nechce..tak je téměř nemožné neublížit....neranit....je mi z toho nějak smutno....a do toho pochmurné podzimní počasí...všichni jsou náladov, unavený....no tak snad to bude zase lepší..udělam si čaj...

No comments: