by freeman

by freeman

Sunday, September 30, 2007

den blbec?

Jo tak to jsem si myslela...po prospané půlce dne jsem si myslela že to se mnou bude trochu lepší..omyl..jela jsme s Mary na brusle ani nepo sto metrech jsme se vysekala..a chraniče i když jsem si je vzala měla eště v ruce..a po cestě zpátky to bylo eště lepší...takže jsem domu přijela špinavá a lehce odřená...pak mě čekalo divadlo opravdu se mi už nikam nechtělo..ale tak jsem se překonala a jsem ráda...bylo to fakt naprosto dokonalý!!!!!!byla jsme v národnim na Nederlands Dans Theater II..což je holandské taneční divadlo..jeden z nejlepších souborů momentálně..představení mělo tři části a každá část byla jiná choreografie..nejlepší a to musim řict asi skoro nejlepši co jsem kdy viděla byla choreografie s názvem "Klobouky", která byla věnována královně Beatrix, jejíž záliba v kloboucích je vyhlášená a dokonce i klobouky které používali v představení byly kopie jejích skutečných....podlaha jako zrcadlo, zlaté sukně z taftu, a klobouky tvořili dokonalou kombinaci...plus si k tomu přičtěte hudbu Prince..no fakt zážitek...jinak v listopadu přijede balet z Monte Carla:-P
ale aby to nebyla vyjimka tak jsem svuj den zakončila prozměnu hadkou s mati..stava se to šilenym stereotypem...

No comments: