by freeman

by freeman

Sunday, October 14, 2007

Vánoce?cože?

Tak jsem dorazila domu, lehce promrzlá, ale po krásném dni na sluníčku a v milé společnosti...doma běžely zprávy...Vánoce se blíží...musím přiznat že po milulém týdnu jsem o tom docela přemýšlela, když jsem v obchodě narazila na vánoční balící papíry, ozdobičky a tak podobně.....hrozně mě tenhle styl vytáčí..jako malá jsem milovala schovávání se s babičkou v pokojíku a nemohla se dočkat až zaslechnu cinkání zvonečku z obýváku...když jsem proletěla chodbou a uviděla rozsvícený stromeček s nádherně zabalenými dárky pod ním...a to napětí, co mě v nich čeká..to se nedá jen tak ničím nahradit..no jo dostala jsem se do určitě nostalgie..ale když teď projdu obchodem nebo se mi dostane doruky nějaký leták, tak je všude: nakupte již teď vánoční dárky a tak podobně..přijde mi líto, že dnešní děti přijdou o to kouzlo Vánoc a musím přiznat že i pro mě ztratily skoro všechno kouzlo a ten klid..protože se proměnily pouze v hon za nákupy....

1 comment:

Šimon Podhajský said...

Na první letáček lákající na nákup na Vánoce jsem narazil v srpnu. Přejel mi mrát po zádech - a s návratem z Islandu to nemělo nic společného.

Co je ale mnohem větší svinstvo - množí se nabídky na "rychlou půjčku na vánoční dárky", které přinášejí zcela brutální úrok... a určitě se na ně pár tisíc lidí vždycky chytne. Následné nehorázné splátky po tři roky a nepotřebné neštěstě - to mě děsí.