by freeman

by freeman

Sunday, September 9, 2007

zpět...

Tak jsem konečně přemohla svoji lenost a nechuť k psaní...nevim jestli je to dobře..možna by bylo prospěšnější tento blog zrušit..ale tak to eště chvíli zkusim...
NO tak ve Francii tři pohodový tejdny..jenom dva pršelo...ale to nemohlo pokazit zážitky..složení..holka s klukem z Bretaně jako leadři...dále dva Španělé, dvě Němky, dvě Japonky, Korejka, Francouzska, Belgičan a já...vyučila jsem se tam na zedníka..nahození omítky, namíchat cement, použivat lopatu a tak podobně...dokonale jsme si vařili....takovy speciality...no taky se to na většině dobře podepsalo...pak jsem jela s Korejkou zase zpět do Paříže..nádherná noční procházka ..a druhy den jsem zjistila že autobus je plný tak jsem se vydala vlakem do Calais...tam jsem dorazila v pul devaty..daleko od přístavu tak jsem se s jednou šedesátiletou Britkou ubytovala v hotelu...a rano jsme vyrazily na trajekt asi tři kilometry..nejenom ž ejsem tahla svuj batoh a tašku eště jsem si přibrala její tašku...takže do přístavu jsem dorazila jako vánoční stromeček..v Doveru mi ujel bus do Londyna...no prostě vtipná cesta...mohla jsem byt pohodlně busem v šest rano v Londyně takhle jsem tam přijela asi v jednu..Kaki a Krain an mě čekaly v parku..ale Anglie supeeeeer:) jsem rada zase v Praze..ale zase už planuju další cesty:)

No comments: